Nejčastější otázky
Objednávání zboží
Dají se u vás minerály objednávat po kusech?
- Ne. Většinu minerálů a drahých kamenů prodáváme na šňůrkách (38 cm) resp. polovičních šňůrkách (19 cm). Díky tomuto našemu nastavení vám dokážeme poskytnout polodrahokamy za vynikající ceny. Přesnou velikost balení najdeš v detailu produktu (tam uvidíš, zda je uváděná cena za celou šňůrku, poloviční šňůrku anebo balíček).
Jsou vaše kameny přírodní anebo syntetické?
- Většina našich polodrahokamů je přírodních, ale máme v nabídce i syntetické kameny. Tuto důležitou informaci najdete v detailním popisu produktu.
Co znamená, že je kámen dobarvován?
- V současnosti je mnoho druhů kamenů dobarvovaných podle nejnovějších barevných trendů. Mezi tyto kameny patří mnohé acháty, jadeity (nefrity), ale i oblíbený růženín. V naší nabídce máme kameny, které jsou barevné stále a při doporučené péči o šperky by si měly dlouhodobě zachovat svoji barvu. Tuto informaci najdete v detailním popisu produktu.
V nabídce máme i polodrahokamy vyšší kategorie, které nejsou dobarvené a jejich barva je čistě přírodní. Jednoznačně je poznáte podle vyšší ceny :) Jako jeden z příkladů uvádíme madagaskarský růženín.
Jak zjistím stav své objednávky?
- Stav své objednávky zjistíš ve svém profilu.
Musím se zaregistrovat, když u vás chci nakupovat?
- Nemusíš. Registrace je povinná pouze pro velkoobchodní zákazníky.
Kdy moji objednávku odešlete?
- To záleží na zvoleném způsobu platby.
Při dobírce anebo při platbě kartou:
- pokud to stihneš do 8:00, odesíláme ještě v ten samý pracovní den
- objednávky, které přijdou po 8:00, odesíláme následující pracovní den
Při platbě bankovním převodem odesíláme objednávky v den přijetí platby na náš bankovní účet.
Objednávky odesíláme pouze v pracovní dny, během víkendu nejsme v obchodě.
Jaká je minimální hodnota objednávky?
- Nákupy nejsou nijak omezeny minimální hodnotou objednávky. Jediná výjimka je nákup ve velkoobchodu, kde je minimální hodnota objednávky 4000 Kč včetně DPH.
Máte prodejnu, případně dá se k Vám přijít nakoupit osobně?
- Ne. Zásilky zasíláme pouze přes internet.
Doručení a doprava
Kdy mi doručí objednávku?
- To záleží na zvoleném dopravci.
Kurýr a doručení na pobočky Zásilkovny doručují obvykle následující pracovní den od odeslání zásilky.
Více o možnostech dopravy najdeš ---> zde.
Vrácení zboží
Je možné zboží vrátit a jak?
- Ano, zboží je možné vrátit bez udání důvodu do 14 dnů od jeho převzetí. Jak a kde ho vrátit najdeš ---> zde.
Reklamace zboží
Jak mám reklamovat zboží?
- Vše o reklamaci najdeš ---> zde.