Reklamace, výměna a vrácení zboží
Vrácení zboží
Nelíbí se Ti zboží v objednávce? Nevadí :) Vrať nám ho prosím doporučeně na níže uvedenou adresu do 14 dnů od zakoupení. Budeme velmi rádi, když nám uvedeš důvod vrácení, jelikož jsme velmi zvědaví a záleží nám na spokojenosti každé straky.
Vrácené zboží musí být nepoužité, kompletní, v původním stavu tak, jak bylo doručeno (pokud byly korálky navlečeny na šňůrkách, tak poprosíme o vrácení celých šňůrek, v případě, že bylo zboží v balíčku, tak vrať, prosím, kompletní balíček).
Není možné vrátit části zboží (pokud nejsi spokojená např. se dvěma korálky ze šňůrky, musíš nám vrátit celou šňůrku)
Peníze Ti vrátíme do 14 pracovních dnů od momentu, kdy k nám dorazí vrácené zboží. Společně s vráceným zbožím nám pošli vyplněný formulář, který najdeš níže.
V případě, že jsi platila za zboží dobírkou, tak nezapomeň ve formuláři uvést číslo Tvého účtu, kam ti máme vrátit penízky (potřebujeme Tvůj IBAN). Pokud jsi platila platební kartou, tak Ti vrátíme penízky přímo na kartu. Ještě jednou připomínáme, nezapomeň připojit do obálky vyplněný formulář.
Formulář k odstoupení od kupní smlouvy uzavřené na dálku ---> FORMULÁŘ
Výměna zboží
Bohužel není možná. Zboží, které Ti nevyhovuje (koupila jsi špatnou velikost anebo korálky nejsou podle Tvých očekávání), se dá pouze vrátit. Pokud nejsi spokojená s kvalitou korálků, tak to vyřeš jako reklamaci.
Reklamace zboží
Pokud se Ti kvalita korálků nezdá, ozvi se nám na info@istraka.cz, případně nám zavolej na +420 255 708 996.
Reklamované zboží společně s fakturou a důvodem reklamace nám zašli doporučeně na níže uvedenou adresu.
Reklamaci vyřídíme obvykle do 7 dnů. V případě, že bylo zboží placeno dobírkou, tak nezapomeň v reklamačním formuláři uvést číslo účtu (v IBAN formátu), kam Ti máme vrátit penízky.
Pokud jsi platila platební kartou, tak Ti vrátíme peníze přímo na kartu.
Vyplněný reklamační formulář nám zašli poštou společně s reklamovaným zbožím.
Reklamované zboží musí být kompletní, v původním stavu, tak jak Ti bylo doručeno (pokud byly korálky navlečeny na šňůrkách, tak prosíme o vrácení celých šňůrek, v případě, že bylo zboží v balíčku, tak vrať kompletní balíček).
Není možné reklamovat části zboží (pokud nejsi spokojená např. se dvěma korálky ze šňůrky, musíš reklamovat a vrátit celou šňůrku)
Reklamační formulář najdeš zde ---> REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
Adresa pro vrácení a reklamaci zboží:
Korálkový obchod istraka
Contas, s.r.o.
Karpatská 18
811 05 Bratislava
Slovenská republika
Kompletní znění reklamačního řádu a poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od kupní smlouvy najdeš zde ---> reklamační řád.